عشق.داستان.حادثه.مرگ

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


karasevda82

benim adim ask

karasevda82

http://karasevda82.loxblog.com

عشق.داستان.حادثه.مرگ

من ميرم

عشق.داستان.حادثه.مرگ

آنروز .. تازه فهميدم .. در چه بلندايي آشيانه داشتم... وقتي از چشمهايت افتادم هنوز دست و پاي دلم درد مي کند چقدر شکستن سخت است وقتي تو داري نگاه مي کني Kim ancak Tanrı bilir beni

عشق.داستان.حادثه.مرگ

من ميرم

خدايا تو را به عظمتت قسم دستهايمان را خالي به سينه هايمان واگذار مكن

دوستان گلم برايمان دعا كنيد



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت9:00---29 فروردين 1390

در صف انتظار،
دلبریده از بهار،
جامانده از همه،
بی امید از تبسم خدا ،
رو به خویش،
پرسم از خود دم به دم،
این سوال بی جواب :
کاین همه در صف گفت و گو با خدا،
پشت این همه نگاه ،
در ته این گذرگه شلوغ ،
در زمان اجابت دعا،
میرسد به من لحظه ای،
از توجه خدا ،
... پیش از آنکه دیر شود؟!!!



somayeh
ساعت10:23---22 فروردين 1390
وبلاگت رودوست دارم رفیق

بهاره
ساعت8:55---18 فروردين 1390
نترس ما بايد يه بله بگيم شماهاييد كه بايد خانواده دختر قبولتون نكنندپاسخ:سلام بهاره.ميدوني مشكل كاركجاست؟اين كه كسي نمياد ازتون بله بگيره.اول بايد با بخواهيم بعد شما به بگيد**اميد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:,;ساعت;توسط benim adim ask; | |